Haul kosmetyczno-ubraniowy ❤️

06:25

Hej wszystkim!! W dzisiejszym poście chce wam pokazać co kupiłam przez ostatni czas. Odrazu mowię ze nie jest tego nie wiadomo ile , jest trochę kosmetyków i trochę ubrań . Mam nadzieje ze post się spodoba jeśli tak to piszcie w komach czy chcecie więcej takich postów . No to zaczynajmy!!! 

        
                   
     
     Pierwszą rzeczą którą kupiłam są to białe spodenki w koronkę . Są one z "New Look" spodenki są bardzo wygodne i mega śliczne 
                     Cena ok.45zł
         

               

      Następna rzeczą jest niebieska bluzka w takie jaśniejsze plamki ( nie wiem jak to nazwać :P ) jest na niej liczba  86 oraz napis " New York City" . Bluzka jest także z New Look . Myśle ze będzie się sprawować 
                  Cena ok. 35zł
  
   
                                                     
               


       Kolejna bluzka jest w kolorze miętowym (świetna na gorące dni) są na niej prze słodkie doniczki z których wystają roślinki . Bluzka ta jest z "Zary"
              Cena ok. 20zł



                


I ostatnią rzeczą jest czarna bluza z napisem "Brooklyn" . Bluza jest z H&M  myśle ze będzie świetna do luźniejszych strojów   Cena ok. 33zł
                       

                    

      Teraz przejdziemy do kosmetyków.   Pierwsza rzeczą jest żel pod prysznic i        olejek do ciała z Sweet Crush . Pachnie jak guma balonowa jest świetny, wiem ze na pewno znajdzie się w moich ulubieńcach . Zakupiłam go w Bootsie 
                Cena ok. 25zł
                   

                        

     Kolejna rzeczą są zwykle papiloty do włosów . Jest to śmieszne ponieważ ma kręcone włosy ale chce żeby były mniej napuszowane wiec spróbuje ;) 
                Cena ok. 5zł
  
             


    Kolejna rzeczą jest błyszczyk w kolorze różowym . Krótko mówiąc zakochałam się w tym błyszczyku ma świetny kolor , nie klei  się do włosów , ma świetna konsystencje . Kupiłam go w Bootsie. Jest on z BarryM naprawdę godny polecenia 
              Cena ok. 17zł
   

               




     Moja największą zdobyczą są cienie do powiek z Astor . Gdy je tylko zobaczyłam bez zastanowienia wrzuciłam je do koszyka . Kolory sa naprawdę piękne , jestem pewna ze bedą świetne zakupiony w Bootsie 
                  Cena ok. 23zł
                  

          
                   

    Przed ostatnia rzeczą kosmetyczna  jest lakier do paznokci z firmy "Loreal Paris" kolor mnie naprawdę urzek jest w kolorze przygaszonych granatowym . Jestem przekonana ze będzie ślicznie wyglądał na paznokciach 
                 Cena ok. 25zł


             

      I ostatnia rzeczą jest pomadka nawilżająca z "Nivea" ma ona zapach 
         róży i jest bezbarwna. Cena ok. 6zł               

       
     A tutaj mam 3 casey na telefon dwa są gumowe a jeden plastikowy myśle ze ten środkowy jest słodki ale wszystkie mi się podobają     Cena jednego casea ok.15zł 


I to tyle jeśli chodzi o ten post  mam nadzieje ze Haul wam się spodobał . Do następnego posta :*


        

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super haul :) fajne rzeczy http://mishelle-a.blogspot.co.uk/2015/08/160815-r.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny haul, a case są śliczne <3
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy haul. Czy jesli bedziesz robiła jeszcze takie posty moglabys podawać rowniez cent w funtach?

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki koronkowe i lakier - moi nowi ulubieńcy!
    Kocham koronkę w każdej postaci, a taki "granatowy" to jeden z moich ulubionych kolorów.
    Widzę, że zakupy możesz jak najbardziej zaliczyć do udanych :*
    Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego najnowszego posta - stylowka4u cała w bieli!

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.