Życie w Anglii

11:42

hej wszystkim :) w tym poście opowiem wam o życiu w Anglii .. Mi się w Anglii żyje bardzo fajnie mam tu dużo możliwości ,spełniam moje marzenia . W tym kraju jest milion narodowości z całego świata  i od nie całego roku zawsze słyszę że im się tu bardzo podoba ze maja wszystko to co im trzeba ... no po prostu każdemu Anglia przypadła do gustu pod względem  widoków jak zarówno sposobem życia i myślenia.. ja w Anglii zostaje na stale z czego się bardzo ciesze , mam nadzieje ze post wam się spodoba...    




galeria w Bristolu....
 





You Might Also Like

31 komentarze

  1. Moim marzeniem jest kiedyś zamieszkać w Angli <3 Bardzo mi się tam podobało, świetne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to fajnie naprawde polecam ten kraj jest mega :)

      Usuń
  2. W Anglii nie byłam, pewnie kiedyś się wybiorę, ale póki co w Polsce jest jeszcze wiele niezobaczonych przeze miejsc i na nich głównie się będę skupiać w najbliższej przyszłości ;-)

    nimkupisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się warto zobaczyć Polskę ;) Jak to mówią, cudze chwalicie swego nie znacie ;) Ale inne kraje też warto odwiedzać, w końcu świat jest pełen niesamowitych miejsc ;)

      Usuń
  3. Anglia nie dla każdego jest rajem, wiem to z doświadczeń wielu znajomych. Wielu się nie udało, wielu tak. To zależy od kilkunastu czynników. Fajnie, że Tobie się udaje. Ale podejrzewam że jesteś tam u rodziny, a z rodziną zawsze łatwiej. Gorzej gdy chcesz wyjechać za pracą i jesteś sam.
    Pozdrawiam
    Randaksela

    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna
    Ps. Chyba brakuje ci e w ostatnim słowie w nagłówku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jednak ja tu jestem z rodziną i jak na razie jest nam tu dobrze. Też znam wielu ludzi z Polski którzy wyjechali do Angli i im się udawało albo nie.. :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny post. Kocham Anglię i chce się tam przeprowadzić i studiować :)

    zapraszam do mnie
    http://spam2506.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super post i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się dostać na zagraniczne praktyki, takim sposobem wylądowałam w Anglii. Miejsce, widoki - których nie zobaczymy w Polsce, lepsze perspektywy na życie i mega otwarci ludzie, tak zapamiętałam to miejsce i mam zamiar tam wrócić, już nie w formie podróżniczej lecz troszeczkę na dłużej :)
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super cieszę się bardzo i naprawdę polecam ;)

      Usuń
  7. Też bym chciała pojechać do Anglii ;) zazdroszcze :*
    Zapraszam
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe może w przyszłości się tam wybierzesz ;)

      Usuń
  8. Jejku zazdroszcze! Moim marzeniem jest wyjechac tam w przyszlosci i zamieszkac :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie Anglia jest trochę za szara, poza tym zależy też od miasta np. Londyn jest piękny, ale małe miasteczka są okropne :D
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/08/160815-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym lecz ja mieszkam w dużym mieście wiec jest mi tu dobrze jest dużo ciekawych miejsc i jest naprawdę ładnie w moim mieście ;)

      Usuń
  10. Ja bym chciała kiedys zobaczyc Anglię, nie zostawać na stałe, ale pare tygodni bardzo chętnie :D

    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam, ja jakoś nie wyobrażam sobie wyprowadzić sie z Polski;)
    Pozdrawiam, byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo jak do Anglii jechałam ale teraz stwierdzam ze jest mi tu lepiej ;)

      Usuń
  12. perfect :)
    happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym chętnie wyjechała i spróbowała. ale ciężko wyjechać tak o, po prostu, nie mając tam nikogo... :p

    OdpowiedzUsuń
  14. super post :)! i masz śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez bym chciała zamieszkać w Anglii ewentualnie USA, ale to odległe marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez bym chciała zamieszkać w Anglii ewentualnie USA, ale to odległe marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia i oby Ci tam zawsze dobrze było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anglia jest cudowna, pozazdrościć że mieszkasz tam na stałe :)
    Pozdrawiam
    Be dream yourself ♥

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.